lördag 5 april 2008

Våt

Idag fick jag nog av att det såg ut som skit här hemma. Seriöst, det var så att jag var tvungen att dubbelkolla så att jag inte var kille för det både såg ut och stank (berodde på sjukdom dock måste jag nämna för att inte låta hur sluskig som helst) ungkarlslya :S Uff... Men men, febern till trots tog jag tag i lägenheten och nu börjar jag närma mig den lägenhet som fanns innan förra helgens besök ;) Har bara några tvättmaskiner kvar nu. Ja, plus att kasta allt skräp, panta och slänga glas. Kom fram till att det får bli skvättfest nästa party. Massa flaskor med bara en liten skvätt kvar men men, det är alkohol det också :) Allt passar till redbull!

Ska snart ta en dusch och åka och handla lite mat, det är nämligen så att alla affärer är stängda på söndagar... Vad är det för påhitt??? Splitter pine galt! Ehh, eller något :) Jag behöver i alla fall fylla på lite. Om jag tycker att jag är värd det (och det tror jag) så får jag stanna på Jappis också :) Knappt jag behöver duscha dock. Om någon har sett mig diska så förstår de varför. Förstår inte hur jag lyckas men det slutar alltid med att jag är lika våt som disken (och luckorna i närheten) när jag diskat klart... Hmm... Inge hemmafrumaterial direkt... :S Lägg därtill en liten duscholycka innan: Hade fyllt upp städhinken med vatten och skulle skruva av vattnet men råkade skruva för långt så att vattnet började forsa ut från munstycket "uppe i taket" istället.......... Totalt nedstänkt... Ja inte bara jag utan badrummet också... Haha, jag kunde ju inte göra annat än att skratta. Så klantig :D Klöv! som Per hade sagt efter frågan: Hur tycker du att det går då?!? :)

Hade gärna varit frisk och i Linköping idag... Frida är på besök och det är fest hos Lisa med "gänget". Alla som är något är där ;) Utom jag då, höll jag på att glömma... Hade så skoj ikväll folket! :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Du skrev våt... Fniss

Tjoxen sa...

Är det den här?? Hmm, ja, det skulle faktiskt kunna vara jag :]

Ass sa...

Jag är övertygad...