måndag 28 april 2008

Match

Nu ska jag testa ett nytt sätt att skaffa vänner: Match! Har testat förr men då med andra mål ;) Jag har ganska mycket fördomar mot folket på sidan... MC, outbildade, frånskilda med barn, jeansshorts, lila jacka... Ja sånt :P Men men, som vänner kan det väl funka?! :) Satt och filade på presentationen och la tillslut ut den... Tog inte ens en halvtimme innan första mailet... Wowowow!!! Jag måste förskönat mig bra ;) Hmm, undrar hur en tjej tar det om jag hör av mig och vill vara vän?! Kommer någon tro mig? Kommer killarna förstå att jag vill vara kompis? Hmpf... Erfarenheten säger nej... :P

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag säger bara: Lycka till ;D

Camilla sa...

Och jag säger bara: ahaha! (OCH lider med dig...)

PS. Du kan få maila mig om du vill ;)

Ass sa...

Det här kan ju bara sluta med succé! :S :D

Anonym sa...

Du är ju bara för skön.