tisdag 1 april 2008

Höga krav?

Förstår inte varför folk säger att jag och Lisa har så höga krav när det gäller killar... Allt vi vill ha är en man som:

är rolig (prio 1 i min värld :D )
är söt
är social
är sportig eller i alla fall intresserad av sport
tål katt och hund (okej här kan nog Lisa backa lite)
kan fixa med allt elektriskt/bilar som krånglar (för krånglar gör det alltid)
inte är en slusk hemma (här kan inte Lisa backa, två grisar går inte ;) )
är generös men inte dumgenerös
kan laga mat som man tycker om
inte luras
är ohårig (okej, den här är bara min, inte Lisas, hon hävdar att alla män har hår :S)
har ett vettigt jobb
är smart och då inte pluggsmart
inte har jeansshorts (om det inte är av längre baggy modell :P )
inte särskriver alltför mycket
inte har en jacka i konstig färg
inte är en ärkenörd
har körkort
har bil
inte är tondöv
gillar 80-talsfilmer
har skön stil
inte hellre gullar med en cykel än sin tjej
fäller ner toasitsen efter han har varit på toa med låst dörr
är okomplicerad

Se knappt något alls... Hur svårt ska det va?! :D

Haha, är på ganska bra humör idag faktiskt... :)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Alltså... jag fattar inte hur vi någonsin kunnat vara singlar!!

Är ju så lite vi kräver...

Jonas sa...

Tycker det låter rimligt. Borde finnas massor med folk som passar in i den där ramen, tycker jag.

Anonym sa...

vem vill inte ha en kille med en snygg jacka?! ;)

Anonym sa...

"fäller ner toasitsen efter han har varit på toa med låst dörr"

Han behöver alltså inte fälla ner sitsen om han inte låst om sig?

Ass sa...

Jonas -Var är kapen? :D

Palle -Hehe, fel jacka och jag gör slut :P

Linus -Så typiskt dig! :D

Jonas sa...

Inte i Norge iaf. :P