måndag 7 april 2008

Mycket OTH men ingen taco

Formen är idag något bättre. Lägre feber men mer täppt. Aja, man kan inte få allt ;) Har i alla fall varit hemma idag. Gick upp och åt lite frukost och sen började jag kolla på OTH... Sen blev det något avsnitt till... ett till... ett till... ja så höll det på tills klockan var 18. Ojdå... Kanske skulle äta något mer idag :$ Så fast i serien att jag glömde äta... Illa :S Ska inte skriva något om seriens handling men jag kan säga att det inte är vad jag hoppats på... Buuuhuuu... (den spårar dock inte ur som OC)

Tänkte i alla fall: Åh jag ska ha tacos! Hade tänkt mig det en annan dag när jag var krasslig (för jag har svårt att motivera mig till att äta när jag är sjuk men jag kan inte motstå tacos). I alla fall så fanns det då ingen guacca. :( Då hade jag inte ork till att fixa egen så då blev det ingen taco. Idag då, annan affär som jag visste hade guacca, men: slutsåld! Så fanns det inte ingredienser till att göra egen heller... Mutter och morr... Jag som ville ha taco... men det funkar ju inte utan banan och guacca... det vet väl alla?!? ;)

Åter till OTH... 3 avsnitt kvar...

4 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

det är verkligen inte ingredinser man kan vara utan!!

undrar om jag fick tacos idag.. :P

Anonym sa...

vet du en sak röv... på torsdag ska jag äta tacos!! ;)

Ass sa...

Jag saknar att äta med dig Rövvän! :(

Jonas sa...

Bananer...