söndag 13 april 2008

Palle gör comeback

Läste att Palle inte ska fortsätta spela innebandy :( Buuhuu!!! Vem ska då sitta bredvid mig i Timmy och skråla?!? Men Palle, vi säger så här! Om jag lyckas med mitt mål (okej, jag vet att det inte är så realistiskt men jag hoppas ändå): Plocka hem Camillass och därmed få med mig Frukten till laget... då stannar du! Okej?!? :) Jag vill inte spela utan dig i laget Pullan!

Nu ska jag spela Hoobastank jättehögt, för det kan jag... för jag har inte gravida grannar :P

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Herregud.. gravid eller ej!! Det är lördag! Låt oss hålla på!! Bara lite i alla fall :) Stör det verkligen när 6 tjejer skunger/skriker girls just wanna have fun eller dansar loss till Ass up?? :P

Anonym sa...

åh..om camillass å geten kommer tillbaka så ska jag iaf tänka på saken ;)

Ass sa...

Det duger inte... Det ska vara ett JA! :)