söndag 6 april 2008

Nu vänder det

Tyckte igår att jag mådde mycket bättre och kände att jag nästan hade kunnat hitta på något igår kväll så jag kände att en vändning var på gång... och en vändning blev det... Åt andra hållet!!! :( Inatt har jag haft sådana där svävande feberdrömmar. Drömmer att man svävar bort... En gång när jag var mindre hade jag gått i sömnen när jag hade feber och hade sagt till mamma: Kolla mamma jag svävar :) Undrar om jag höll mig i sängen inatt...

En brutal hostperiod som gett mig träningsvärk i magen (haha, så otränad är jag alltså). Igår försvann rösten också men idag har jag en rosslig variant. What happend? Varför blev jag så här dålig? 39 grader på morgonen, det är ju då man ska ha som lägst... Jag svettades så mycket att glasögonen började imma :S Satte i linserna även fast man kanske inte ska ha det när man är sjuk, vill ju kunna se :) Fortsätter det så här så måste jag ju till vårdcentralen och det känns jobbigt... Uff... Kanske är halsfluss igen?!? :(

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

men duuu.... du ska ju bli frisk!! För lite redbull tror jag :)