måndag 7 april 2008

Don't and Do

Har suttit och pratat lite med Lisa ikväll (helt galet otippat va?!? :) ) och det här är lite av vad kvällen ledde fram till. Ja förutom det vanliga att vi är bäst och sånt då... ;)

Saker du inte bör göra fall du vill fånga flickan:
-"Gumma" henne
Ärligt talat, kan man känna sig mer nedvärderad än när någon säger med ett litet hånflin: Men lilla gumman...
-Skryt
Jag har bla bla bla bla... Vet du vad? Hon bryr sig inte ;)
-Otrovärdigt smicker
Du är den vackraste kvinnan på denna jord! Du luktar så gott (efter 30 minuter i rökrummet).
Tror du hon är dum i huvet?
-Ta inte med denna låten på en mix-cd
Inte alla tjejer vill höra det ;) även om låten är nice :)

How to get the girl?
-Smeknamn ska vara roliga och interna :)
Men sockersöta så som Gosegumselumsan, det framkallar kräkningar...
-Berätta om dig, inte vad du har...
Klyschigt, jag vet! Funkar på alla tjejer vare sig de vill erkänna det eller ej ;)
-Ge trovärdigt smicker
Säger du något hon själv kan tro på går det så mycket bättre.
-Hångla upp henne helt oväntat
Helt plötsligt står man där mot väggen och kysser någon passionerat, det är som 994an med joystick det ;)

Sen kom vi fram till att Astrid "Djup som ett askfat" Karlsson (citat Lisa "Inte så mycket bättre själv" Eriksson) ska bli djupare... Blir en utmaning... Men det är väl utmaningar som ger livet mening?! :) Åh, jag tycker jag börjar bra ;) Haha, får se hur det går... Jag är ju mer "obrydd flams och trams" än "filosof som bryr sig". Skulle tro att jag misslyckas/tröttnar efter någon dag :)

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag tycker du klarade dig ganska bra utan inspiration från mig. Mycket trevligt inlägg tycker jag.. Stämmer faktiskt så bra...

Deeep deeeeeeeep down så är du djup din röv.. Hihihi va kul det blev :)

David sa...

Som jag har undrat genom åren... Vilken tur att ni två, som ju trots allt är helt allrådande för samtliga de av jorden befolkade kvinnorna man kan tänkas träffa en vacker dag, nu har lagt ut en manual för oss gossar som förlorat sig i singellivets snåriga djungel. Jag är djuuuuuuuuupt tacksam! ;)

Ass sa...

Allt för dig My man! ;) Men du, ledsen att säga det... men det där är bara baksidan på boken :P