torsdag 24 april 2008

Liseberg och Wii

Jag är sugen på Liseberg i sommar... Vilka vill med?!? :D

Highlights från 2006 då jag var där två gånger på 3 dagar :$ :
Anders och Per med finsmilen


Palle med något som inte kan liknas vid ett finsmil... :D







Man blir blöt av att åka flumride men det gör inget ;)









Ett trött ass på väg hem med Ankan som Palle så gärna ville vinna men som Per tog på första försöket istället :P
















Andra trippen: Na-na-na-na-na-na-na-naa BATMAN!!!

En helt annan sak:
Nu har jag kommit på vad jag ska köpa för onödigt: Ett Wii :) Helt perfekt onödigt, jag gillart :)

8 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag ska med! Det kan du lita på!!

Wii är bra.. då får du träning med :)

Anonym sa...

var så snill, så får du spill!!! ;-)

Anonym sa...

Jag ska också med!!! Våga inte åka utan mig Ass!!! =)

Då ska jag vinna en anka....

Ass sa...

Roadtrip nästa!!! :D

Jag ska va såååå snill så jag får massa spill ;)

Jonas sa...

Jag är med på Liseberg! :)

Lisa Eriksson sa...

Bokat :) 4 är alldeles lagom :)

Anonym sa...

oj då! Anders blir nog ledsen då! Vi får ta med ytterligare en så blir vi sex =)

Tjoxen sa...

Per ser ut som en bög