fredag 4 april 2008

Bloggtips

När man ligger hemma och är krasslig är det skönt att det finns en massa bra bloggar att roa sig med.

Lisa startade en ny igår som ska bli mycket skoj att följa. Första inlägget godkänt och jag måste säga att det är fyndig rubrik och beskrivning... :P

I italien har vi en pluggande Camillass som skriver om sin tid där. Skönt att kunna ha koll på rövvännen.

En lite djupare variant har David som skriver mycket om sina känslor, ja och sen en hel del fotboll också :)

Palle, Pullan, Rövvän min kära vän skriver också ner en massa drabbel. I like! Hon hade ätit på Bosses nu... Jag vill också ha glass från Bosses!!!

Den djupaste och som verkligen får en att tänka till står Theo för. Inte så mycket dagbok som de andra.

Shit så många jag läser inser jag nu... :$ Händer inte så mycket i Dannes blogg nu när det inte är säsong för KFUM men den är annars mycket läsvärd. När han inte skriver om Djurgården då... ;)

Den äldsta står nog Anna R för (hmm, hur många Annor finns det egentligen?! :P ).

Höll på att glömma Fruktens... Hon är dålig på att uppdatera... morr...

Sist men inte minst har vi Becca som bara väller ur sig roligheter. Skriver på ett mycket roligt sätt :)

Hmm, nu har jag säkert glömt någon... Bli inte arg på mig då! Nu är det dags att ta en powernap igen! :) Samla lite krafter för att sen försöka hitta ett apotek och köpa lite knark...

4 kommentarer:

Theo sa...

Vad trevligt att omnämnas av norges schystaste rumpa. Kan väl hålla med om att min blogg inte är någon dagbok fast mkt av det som står där är baserat på sånt som händer, man måste bara läsa lite mellan raderna ;)

Lisa Eriksson sa...

Wohooo - jag har en blogg :)

Vad tycker du om min nya profilbild?!

Har inte hittat ngn bra än...

David sa...

Mä... så himla mycket känslor är det faktiskt inte. Bara ibland, när jag är full eller inte har nån fantasi. ;)

Anonym sa...

:-(