måndag 21 april 2008

Dödströttare

Igår när jag åkte hem till Larvik... Oj, jag skrev verkligen HEM till Larvik! :-O Det var nog första gången jag känt så... I alla fall: Igår när jag åkte hem till Larvik så tänkte jag på massa saker som jag skulle kunna blogga om... Men nu är typ allt som bortblåst... What happend?

Jag tänkte i alla fall köra ett tacktal ala Oscarsgalan:
Jag vill tacka min mamma (det måste man alltid börja med) som är snäll och låter mig komma hem närsom på dygnet och då fixar mat och är gullig.
Tack Esse som är så mysig!
Lisa ska ha en eloge för att hon är så lätt (nej, då menar jag inte horig ;) )att bara vara med. Astrid+Lisa+Soffa+Tv i bakgrunden, det är allt som behövs :)
Sen vill jag tacka Hanna för en helt underbar lördagstripp :D
Åh så laget för en härlig avslutningsfest!
Lisa igen för att hon står ut med att jag blir överjävlig när jag uklassar henne i Stingstar med 10 poäng :P Vi behöver väl inte nämna att jag inte vann en enda sång dagen efter?! :S
Ett sista tack till solen som fick mig på så bra humör igår :)

Det var lilla färjan igår =Inte alls lika sköna stolar att sova i :S Men vi kan ju lätt konstatera att fröken Karlsson inte såg så mycket av filmen ändå utan satt och "tappade huvudet" gång på gång på gång på gång på gång på... :)

Tullkoll i går också... men inte behövde jag stanna, nej för jag har svensk bil :P De kollade första bilen: norsk, andra bilen var jag: ingen koll, tredje, fjärde, femte=koll... norska bilar... :)

Idag är jag totalt brutaltrött och jag längtar till klockan ska bli lite mer så jag kan hem och däcka i soffan... Mmm... Mera sömn till mig!

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

Jag är ju så enkel!! LL lixom HAHA