söndag 27 april 2008

200

Mitt tvåhundrade inlägg... Hoppla, när jag startade bloggen trodde jag inte att jag skulle vara så ihärdig och orka skriva så mycket och så länge faktiskt... Jag upphör då aldrig att förvåna, ehhh?!? :)

Inatt drog Steinar igång brandlarmet :S Vid ett-tiden när jag låg och "blundade men lyssnade på filmen" i soffan och skulle hävdat att "nej vaddå, det var ingen snarkning, jag bara satte något i halsen" om någon hade sagt att jag sov, då drog larmet igång. Lite så där lagom yrvaken tog det ett tag innan jag förstod vad som hände... Efter några minuter stängdes det av i alla fall och jag har inte blivit innebränd så det kanske bara var Steinar som festade lite väl hårt igår :P
Hans dotter och hennes kompisar hade ett kraftigt gräl i trädgården igår kväll/natt. Ska man inte få blunda och lyssna till film ifred?!? :P

Jag hade ju så fina helgplaner:
Sola -Solen ville inte titta fram utan det har mest blivit regn och regnet fortsätter även idag.
Utgång -Jag satt hemma själv en lördagkväll... Fler vänner tack!!! Bor du i Larvik och läsar detta så skriv till mig, jag vill umgås!!! :)
Sightseeing -Jag lärde mig ju hitta lite... I Tönsberg... Kanske tar en liten tur idag, men inte så kul att knata runt på stan för att hitta när allt är stängt och det regnar...
Fotografera -Inte så kul att fotografera i regn...

Mina nya söndagsplaner:
Se klart Troja -Fröken Karlsson somnade ju ifrån den i söndags på färjan.
Se Ice age -Lite tecknat behöver man en söndag!
Se 8 mile -Ännu en film jag lånat av Lisa som jag är lite sugen på att se.
Se Mallrats -Tankade hem den igår, den är så sjuuuukt rolig! :D
Sen blir det väl lite vanligt söndagstv: Sporten, Parlamentet och sånt, någon söndagsfilm kanske :P
Ha lite sedvanlig söndagsångest står väl också på planen... Varesig man vill eller inte...

Mina planer på att lämna soffan är med andra ord inte så stora... :P

Inga kommentarer: