tisdag 22 april 2008

Städa, tvätta, diska

Okej, jag erkänner, titeln har inget som helst med min dag att göra... Om den inte är ironisk är klart, hmm... Jag har inte gjort något duktigt idag trots att det var det jag hade tänkt göra. Hmm, eller jo, jag köpte ju faktiskt tvättmedel! Det får räcka för idag :D Det är alltför många som bränner ut sig nuförtiden, det ska jag undvika ;)

Var sugen på att köpa något riktigt onödigt idag... Ni vet något som bara är kul men egentligen totalt meningslöst! Tyvärr hittade jag inget som var tillräckligt bra (eller tillräckligt dåligt då) :( Fick trösta mig med ett avsnitt med OTH när jag kom hem men det var inte ens bra. :S Suck... Vilken dålig dag! :P

Fotbollsdags nu... Liverpuuuul eller Chelsea? Vore skönt om Liverpool åkte ur så några på jobbet blev tysta men Chelsea, hur roliga är dom? Aja, ska i alla fall lägga ifrån mig datorn nu! Kanske blundar jag lite och bara lyssnar på tv:n... ;)

2 kommentarer:

Andreas sa...

Fast du är ju Manchester-fan! Eller förresten, hur mycket Manchester-fan är du?

Ass sa...

Hehe, jag tar med tröjan nästa helg ;)