fredag 4 april 2008

Icehockey

Några piller senare kände jag mig lite piggare och tämligen uttråkad. Norsk tv är inte heller (obs jag klagar inte bara på Nogre nu) så rolig... Går just nu en otroligt irriterande reklam för barnskor också... Jag vill inte höra den en enda gång till!!! Satte i alla fall igång tv-spelet (ett klassiskt Nintendo 8-bitars för er som inte vet). Först ut: Icehockey! Åh så rutten man har blivit då! Vet inte hur många timmar jag spelat med Jesper och Jocke. Laget var givet: En tunnis och tre tjockisar och självklart Sovjet! :) Brukade vara halvt slagsmål om vem som hann välja Sovjet först. Lite tråkigt att spela själv för nu hade jag ingen att härja med :S Ingen att kaxa mig mot: Jag är ju som värsta Hasek i målet! ;) Lyckades i alla fall slå Tjeckien trots otrutinen. Gött :) Finns ju bara ett knep: Släpp aldrig målvakten, försök aldrig styra utespelarna i försvar!
Undrar vad jag ska byta till nu...

På tal om hockey... Tror inte det finns någon människa i världen som är lika korkad som Stefan Liv... Njo, kanske Victoria Silverstedt...

Inga kommentarer: