söndag 13 april 2008

Hissar och Dissar

Diss:
Patrik Ekwall är en sån otrolig fjant och hans inslag i Sporten är bara så pinsamma... Märks så väl att "hans åsikter" är för att provocera och skapa debatt mer än att det är något han verkligen tycker... Tönt, Slemmig, Usch!
(Åh vad det är skönt att dissa ibland...)

Hiss (har inte sett en enda hiss i Larvik förövrigt):
Efter sporten kom parlamentet med Henrik Schyffert som skämtade om hur irriterad han var över allt Kina/Tibet/OS-tjafs. Haha, underbart, speciellt efter mina tidigare inlägg... Det där tryckte nog på många knappar :P Sen sågar han Schulman ordentligt... Glans kommer in och säger det jag tycker: Jag bryr mig inte! :) Jag ska länka till det så snart det finns på youtube :D

Minihiss:
Soran i parlamentet är värd lite cred. Hey, du har skön style! (Vaddå? Inte har väl jag sett Djungelboken i helgen ;) )

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vadå, Ekwall är väl inte slemmig!? Jag såg honom ute på Harrys för några månader sen, och verkade vara värsta helylle killen. Han tog tillomed hand om en stackars tjej som nog inte hade någonstans att sova, och erbjöd en plats i hans hotellrum ;-)

Lisa Eriksson sa...

Jag håller med dig Ass!

Men det Krilla skriver kanske gör att jag borde tänka om. Det var ju verkligen snällt av Patrik att erbjuda sig!