torsdag 24 april 2008

Planer

Då har då dagen kommit, dagen då jag ska vara duktig och städa, tvätta och dona... Hmm... Jag har i alla fall varit duktig och fått igång en tvättmaskin och deklarerat! Men jag tror jag behöver en liten paus nu så jag inte sliter ut mig. En paus med lite serier tror jag... Mmm...

Idag har jag dragit igång operation fredagspils 9 maj, förslaget godtags direkt så det blev inte så mycket till operation :) Hoppas på bra väder då också bara! Grill och "läsk" låter väl trevligt :)

Helgplaner:
Sola -Ska bara hitta en bra plats... En solig gräsplätt där ingen annan är och ingen ser en... Ska väl inte vara så svårt?! :S
Utgång -Beror lite på, men eventuellt ska jag och Marianne göra stan osäkert :)
Sightseeing -Måste väl lära mig hitta här snart antar jag...
Fotografera -Har blivit dåligt med bilder sen jag bytte mobil. Tycker ändå det är dags att börja dokumentera lite så ni kan se hur jag har det. Är faktiskt ganska fint här.

Inga kommentarer: