lördag 5 april 2008

Smör

Gäääsp! Satt uppe lite väl sent igår och spelade smör och softa låtar samtidigt som jag pratade med Lisa, åh så många godingar vi hittade. Varför jag satt och spelade smör vet jag inte riktigt för jag har inte fått hjärtat krossat nyligen och jag är inte direkt ledsen heller ju :) Var bara på sånt humör... Avlsutade med en av de mest underbara låtar som finns: Helloween -Keeper of the seven keys. 13 minuter njutning... Mmm... Hångla till den är inte fy skam direkt ;) Ja inte för att jag gjorde det då, men men :D

Vi skrattade även loss till Ken Lee från en bulgarisk idoluttagning. Du har säkert sett den men den är sjukt rolig. En tjej som totalt missförstått texten till Without you. Seså, klicka på länken nu och skratta (igen) :)

Morgonen har jag startat norskt :) Dumdum Boys -Splitter pine som jag fasnat för från den norska singstarskivan. Lite osäker på vad det betyder... Men tror det är typ: Helt galen och det passar mig ;O

Febern lite lägre idag men jag trodde ärligt att jag skulle hosta upp inälvorna inatt. Uffa... Lugnade dock ner sig lite på morgonen och jag kunde sova rätt länge. Det är första gången på läääänge jag sover efter 9 :)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

kan leeeeeeee!

My heart will go on...

u cut me open...

Ja det var många fina visor i natt :) skrål skrål

Hosa inälvor låter inget skoj... men att skönt att du kunde sova lite.. det gjorde ju även jag.. Men kan du kan jag :)