onsdag 16 april 2008

Copycat

Jag och Lisa gör ju allt lika, så när hon la upp några nostalgi-sms fick jag lust att göra det samma :) Plockade fram den gamla mobilen och började läsa... Precis som för Lisa så var det kanske inte så många som är roliga för andra mer än de insatta, men jag har några guldkorn nedan. Min blogg=min egotripp! :)

25/11-2006 22:18
Igår sa du att du älskade mig. Menade du det? Vi kan rymma och leva våra liv i paradiset.
-Mycket fantasi har han... Men: Jag rymmer med dig närsom Anders, bara vi frågar Palle först om vi får :)

28/11-2006 16:46
Sitter på Kungen och här får man ju alltid ragg! =D Gäller att bara sitta här och utstråla sexuella vibrationer! ;P
-Jocke vet hur man får ragg ;)

27/1-2007 02:35
Vill du bli mitt tidsfördriv?
-Helt plötsligt hade jag glömt jackfärgen... :-O

17/2-2007 19:37
Jag körde på en gris :S
-Andreas hade lite problem med djur på vägen från Oslo... :D

3/3-2007 23:38
Hej Röv! Esse mår bra men har ej bajsat.
-Kom helt spontant... Skönt att man får detaljerade uppdateringar från kattvakten... Tack Pullan ;)

28/4-2007 19:31
Nu har dom fått in zeppelinare igen! En plåga på vm! :)
-Foppa och jag var en gång övertygade om att det var riktiga mini-zeppelinare med reklam som flög omkring inne i ishallarna... Vi försökte övertyga alla om detta... Tills den där stillbilden kom när zeppelinaren slutade röra på sig och allt annat fortsatte röra på sig... Typiskt!

19/5-2007 14:03
Själv så nässlade jag mig in på världens fest, dansade på bordet, ragga på småtjejer, skar sönder fingrarna, däckade på gräsmattan, somnade med kläderna på i husvagnen och är full fortfarande, sicken partykväll! =D
-Jag som tyckte att jag hade haft en vild kväll då jag blivit jagad av prostituerade på Oslos smågator men Jocke klådde mig lätt :)

4/6-2007 23:12
Jag vill ha dig naken i månens erotiska sken!
-Mottaget från okänt nummer... Undrar vilka Karlssons som var skyldiga :P

12/7-2007 17:51
Supa, k****a, åka hiss! Dooodaa, dooodaa! =D
-Shockepock vet hur man laddar för fest :D

21/7-2007 11:08
Tog du asken? Annars glömde jag den på biltaket :)
-Så typiskt Lisa... Men du ville väl ändå inte ha asken va? :P

26/7-2007 15:20
Hahaha!! Har du sovit på stranden?! =O Det ska jag också göra på lördag! =P
-Han ska då alltid vara värst min systerson... Dock bytte han strand mot dike :)

18/8-2007 10:02
Jävla vakt som inte släppte in mig först. Hon sa jag var för full, det var jag ärligt talat inte, bara glad :) Hon sa: Gå och drick vatten, jag gick och köpte en drink :)
-Lisa "Bara glad av Redbull" Erkisson :P

9/9-2007 15:29
Bara jag var jävligt bra så får det stanna vart som helst...
-Jag var i alla fall jävligt bra. Det är gott med hotellfrukost förövrigt! ;)

25/9-2007 11:42
Hur fan kan du jobba med statistik? Det är djävulens hantverk...
-Mitt i tenta-p kan inte David förstå min passion för siffror och formler :)

6/10-2007 18:32
ÄRU NÅ GO ELLER? :D
-Crom, lite tidigt va?!? ;)

10/10-2007 21:34
Finns det något bättre än en riktig dansbandsonsdag?! Man känner hur det rycker i buggtarmen... Och den där Lotta Engberg, herregud, henne skulle man ju vilja sätta tänderna i =D
-Tror Jocke och Andersen var uttråkade på jobbet :P

14/11-2007 00:11
Hehe... Du är supersøt! :D
-Troligen fyllemess, men värt att spara ändå... Egokick! :)

13/12-2007 10:59 (vardag)
Jag kommer inte upp ur soffan. Fan
-Lisa hade det tungt efter julbordet... Trillade in till jobbet vid lunch med en kebab...

27/11-2007 23:39
Haha, nej! Inte sex ihop, men däremot sex ihop! :P Dvs tre stycken var så det blir sex ihop... Vi räknar med att dricka sex stycken på bussen, ihop alltså... Tre var. Totalt nio burkar med dig, fortfarande tre var... Utan sugrör :P
-Tur att Jesper kan reda ut vad jag skulle ta med för färdkost till kryssningen när jag missförstår :)

31/12-2007 00:13
How did I get into this nutshell?
-Robin vet hur man citerar världens bästa film!

3/2-2008 01:07
I löv u fan. Och då skojar jag inte.
-Din kärlek är besvarad Fis-Lisa :)

9/2-2008 22:50
Vet inte går ni. Jag ni?
-Jag har fortfarande inte förstått vad Anna P ville ha sagt ;P

Nu sitter i alla fall jag och flinar :D

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

tihihihihihihihihih

Det gör jag med :) Jag ska som jag sa tidigare sluta messa på fyllan :P

Jenny sa...

Var det för att de trodde du skulle ta deras jobb som de prostituerade jagade dig...? =P

Ass sa...

Antingen det eller så trodde de att jag var en potentiell köpare :S