tisdag 1 april 2008

Lång jobbdag

Blev riktigt länge på jobbet idag. Håller på med en riktigt besvärlig programmering, ja ska jag var ärlig så vet jag inte idag om jag kan lösa den, eller snarare hur jag ska lösa den. Men det ska jag (pax för Mats hela dagen) bena ut imorgon! Det är dock sånt här jag tycker är riktigt roligt. Att behöva tänka lite, hjärnan behöver stimulans! Mer svårigheter till mig :) Tobbe satt också kvar så jag var inte helt ensam och jag fick även skjuts hem. Jag är bortskämd även här :)

När jag kom hem var fotbollen redan igång... 2-0 på bortaplan, jag gillart! :) Nu är jag helt trött i skallen, är så dålig luft på kontoret så man blir trött av det också... Upp tidigt imorgon för helst vill jag kunna åka och träna imorgon, hoppas! Timmy vill ut och åka också! Har inte kört bil på en vecka typ! :-O

Jag vill ha sommar och sol... Bada och sola och allt det där... Mmm... Kanske skulle ta sig en resa... :)

Inga kommentarer: