lördag 12 april 2008

Debut

Kan väl inte påstå att det blev den debut jag hade hoppats på i nya klubben. Två förluster (blev bara två matcher och inte tre) tog vi med oss hem. Men tydligen så ska det ha gått 1000!!! gånger bättre än förra gången... Hmm...
Jag är ändå nöjd med mig själv, spelade bra, avslutade i rätt lägen, gjorde fina framspelningar, utmanade... Ja jag drog faktiskt till och med ner några "ooooooh" från läktarn ;) Hade jag inte haft så röda kinder redan innan så hade jag blivit generad :) Kul!

Min kondis är usel i alla fall... Usch... På måndag blir det skogen... Jag lovar!!! Nytt liv då, precis som varje måndag...

Verkar som att Sammi sviker mig ikväll... Jaja, vad är väl en bal på slottet... Det är ju kul att sitta hemma en lördagkväll... Själv... Ensam... Buuuhuuu!!!

1 kommentar:

Jenny sa...

Kom hit och spela Wii vetja! Har ett nyinskaffat Mario Kart! =D

Nä just det ja... Du ville bara vara kompis med dem som bor i Larvik. =P