torsdag 3 april 2008

Sick as a dog... gonna...

Hehe, nej okej titeln är lite överdriven men jag kände för att citera Austin :) Dock håller jag på att brinna upp (känns det som). Att två små grader kan göra så mycket :S Gick hem tidigt från jobbet idag, ja eller då var klockan över tre och jag hade varit där sen sju med en kvarts rast så det blev ju ingen kort dag egentligen. :S

Hmm, det här var nog mest ett "hej kolla -jag är sjuk, tyck synd om mig"-inlägg... :$ Säg nu: Åhhh Astrid det är såååå synd om dig! ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

åh...min stackars röv...det är synd om dig juuue :( Du måste krya på dig!! Om du kommer hem till mig ikväll kan du få tårta, då blir man frisk! =)

Ass sa...

Är det tårta med dödskallar på?!? :D Annars kommer jag inte ;)

Anonym sa...

det kan du lita på att det är!! =)