lördag 26 april 2008

Tack?

Nyss varit och handlat mat och i affären var det barn som hjälpte till och packade kassen åt en... Längst ner: Frukt och bröd... Högst upp: Läsk och mjölk...
Åhhh, tack så jättemycket för hjälpen... dessutom kunde jag inte ställa ner påsen får då trillade det tunga ur... Verkligen tack... Det hjälpte mig massor...
"Åhhh men de är ju så söta!!!" -Ehhh, what??? Bryr jag mig om det? Nej! Jag vill få hem det jag handlat i det skick som det var när jag köpte det...

Ont i nacken: Mycket -högertittande är inte görbart utan att vända kroppen.
Gör det mig grinig? Skulle tro det ;)
Någon att leka med ikväll? Skulle inte tro det :(

Förstår inte de på jobbet. Idag har vi (jag, Tobbe, Sammi, AC) varit ute och umgåtts. Åkte till Tönsberg och shoppade loss, ja det var väl egentligen mest AC som shoppade. Lite lunch på en restaurang vid hamnen och sen lite mer shoppning i Larvik. Sen har de umgåtts klart för dagen... En lördag... Då vill de hellre åka hem för "metime"... En lördag... Ni har förstått att det är lördagkväll ikväll?
Både innan och efter turen var det "häng" på kontoret... Sitta på kontoret, de andra dricker kaffe och så snackar vi skit... De säger att de inte är mycket för att umgås men umgås så går det jättebra. De sitter ofta kvar så på kvällarna på jobbet också efter de slutat jobba... Då VILL de ju faktiskt umgås, men tydligen blir det för mycket för dom att vara hemma hos någon... Men i mina ögon är det sååå mycket trevligare att sitta och prata skit i en soffa istället... Jag förstår inte riktigt den här "jag säger att jag inte vill umgås med folk (även fast jag uppenbart vill) bara för att det är coolt att vara osocial (fast jag egentligen är social)"...

Bitter: Skulle tro det...

Ser nog förresten rätt skoj ut när jag och AC går ihop... Asterix och Obelix.... Jag är då inte Asterix även om man kan tro det på namnet... :P
AC: Hmm, är det slut på xs? Kanske finns något på barnavdelningen?
Astrid:Gå dit du så kollar jag här borta på big is beautiful! :D

Förövrigt är det som gjort för att det ska hända något dåligt ikväll... STRUL går på tv... Det händer alltid mig och Jocke något dåligt när den visas. :S Som Jocke skrev idag: "Lås dörren, ät upp nyckeln, häll ut spriten, dra ur telefonen, mikra mobilen, stäng fönstren, plugga igen avloppen!! Det är STRUL på tv ikväll!!!"
Jocke -Du är en sjuk människa! -Jag gillart! :D

2 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

jag fick mig ett gott skratt av ditt inlägg i alla fall..

de är kosntiga... vi är bäst gumman!

Anonym sa...

Jag tror att i Norge är det väl för dyrt att umgås hemma eller så är det ikke lov.