fredag 25 april 2008

Pengar rullar ut...

Började dagen till Petters: Det går bra nu... Pengar rullar in som dom ska... Det går bra nu!

Lönen kom in på kontot och hade jag gått ut ikväll hade jag lätt varit lika generös som Lisa brukar vara: "Jaaaaa bjuuuuder!!!" (även fast man själv står och betalar ;) )

I min tro att jag var rik råkade jag beställa ett Wii, hoppsan Kerstin! :-O Men det känns precis så där lagom onödigt och därmed ett perfekt inköp :)

Kom hem och tog tag i räkningarna... Pengar rullar ut... :S Hej då lusingar! Det var kul att se er på kontot ett tag i alla fall!

Tillbaks på ruta ett då... Aja, jag får ju tillbaka på skatten snart... Kompis det går bra nu ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

bara för att slippa sura kommentarer denna gången. I mitten på augusti kommer Takida och Backyard Babies till Motala folkets park. Detta tillfälle får inte missas ...

Lisa Eriksson sa...

jag kommer!!