fredag 11 april 2008

Fredagkväll i högt tempo!?

Efter jobbet (som jag faktiskt lyckades lämna redan kl 16!) skulle jag bara hem och hämta plånboken för att åka och handla. "Råkade" sätta mig i soffan en liten sväng... och då trillade jag ner mot soffkuddarna... Hoppsan! 3 timmar senare vaknade jag till liv igen :$ Guuu så skönt! Powernaps är underskattade!

Nu ligger jag mätt i soffan framför så ska det låta och känner mig tämligen gammal... Det här måste ju ge vuxenpoäng?

Imorgon blir det upp tidigt! :S Dags att debutera i Tönsbergs innebandyklubb :) 3 matcher står på programmet imorgon i Horten. Hehe, ska väl tilläggas att det inte är 3*20 minuter då. Vet inte hur långa matcherna är. 2*20 kanske skulle jag gissa. Laddad är jag i alla fall!!! :) Bara att hoppas att hostan håller sig borta... Hoppas hoppas...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag vet inte om 3 timmar i soffan kan klassas som en power nap :D

Anonym sa...

kunde inte ha sagt det bättre än Lisa, hon stal mina tankar...

Ass sa...

Jodå... bara en väldigt lång powernap ;)