tisdag 8 april 2008

Funkar?

Fick detta mail på facebook:

Hi Astrid,
I'am XXXXX, from Iraq and living in Linköping, can we be friends; I would be more than happy if you say yes.
Have a nice day and bye.

Ehh, funkar det verkligen? Vem svarar: Ja va skoj! Gärna! (eller kanske Järna ;) ) Jag brukar i alla fall vara snäll och svara nej och inte bara ignorera... Men det kanske funkar... Hmm...
Nu ska jag skicka till alla från Larvik på facebook.

Hej!
Jag är Astrid från Sverige och bor i larvik. Kan vi bli kompisar? Jag skulle bli överlycklig!
Ha en bra dag och hejdå!

Vem vet...

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Astrid!

Vad synd att du bor i Larvik, annars kunde vi blivit kompisar! Beklagar att jag inte kan bidra till din överlycklighet.

Ha en bra dag och hejdå!

=D

Ass sa...

Kära Kiwi!

Det var förkrossande att höra att det inte var möjligt. Kanske vi kan bli kompisar om jag någon gång flyttar till Linköping ;)