tisdag 15 april 2008

Roadtrip+Innebandy

Fick ett mycket trevligt mess imorse. Hanna (Graaf ;) ) tyckte att trots att vi inte hade några biljetter skulle ta oss en tur till Stockholm på lördag och kolla på SM-finalerna. Hon kallade mig sportfånenördig och när jag fått en sån komplimang så kunde jag ju inte säga nej ;)
Hon uttryckte det så fint: "Roadtrip OCH innebandy, can it get any better??"

I alla fall blir det Stockholm på lördag för både dam- och herr-SMfinalerna i innebandy och sen så snabbt som Timmy bara kan "hem" till Linköping för avslutning med KFUM. Middag och utgång som kanske avslutas med lite fylleringningar hemma hos Lisa?! :) Vem vill få "Är du vaken Lars" inspelad på sitt mobilsvar? :) Söndagen hoppas jag på soffhäng med bakismat och kanske lite singstar som stör gravida grannar...

Roadtrip OCH innebandy OCH middag OCH utgång OCH bakissöndag, can it get any better?? ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

har jag som speaker en entrébiljett till avslutningsfesten? har för mig om att det stod med i mitt kontrakt att jag skulle ha tillträde till damfesterna! ;-)

Ass sa...

Om förhandlingar inte gått via mig så kan ju inte jag stå för vad som utlovats... ;) Möt upp oss på Harriba framåt småtimmarna :)

David sa...

Fylleringning här tack! :)