onsdag 9 april 2008

Frisk?

Idag skulle jag ju vara frisk!!! What happend? Gick upp och försökte övertala mig själv att det tunga huvet bara var att jag var morgontrött. Tog en dusch och tänkte, efter det här blir jag pigg... Tänkte att det halsonda bara var lite morgonrethosta och att den igentäppta näsan bara var för att det varit lite kyligt inatt. Mmm, just det... Oturligt(?) nog är jag inte så lättlurad. Varför envisas febern att förfölja mig? Öron-, näsa-, hals-basilusker -försvinn! Jag är trött på er! :-O Ingen träning idag därmed... :( Får istället inta soffpositionen igen... Jag kanske ska lära mig voodoo och förbanna Lisa som gett mig pesten ;)

1 kommentar:

Anna sa...

lite senare än andra har jag nu tittat på christer "jag vill vara med i melodifestivalen" sjögren och hans bidrag lr vad jag ska kalla det. han skulle passa bra i österrikes schlager.
krya på dig, lider med dig men har hört att c-vitamin ska vara bra. Kivi innehåller mer än apelsiner och citroner..