torsdag 1 maj 2008

Vår?

Jaha då har våren kommit... Hmm, ska det inte vara sol då? Ja och varmt...

Låg och drönade i soffan i morse när Kim ringde. Hon ville komma och leka, otippat va?! :) Så det blev några fartfyllda timmar med gosedjur, lek på skolgården och pinguboksläsande. Nu kan jag vad alla karaktärerna heter. Pingo-Punki är nog min favorit ;)

Efteråt var jag helt slutkörd och sov i soffan några timmar innan jag åkte iväg till syster för lite struntprat. Så skönt att vara hemhemma! Kopplar av så totalt... Mmm...
Nu ikväll har det blivit mer soffliggande och ska väl snart ta och däcka. Åker till Linkan tidigt imorgon men hellre då än ikväll, var inte så sugen på att bege mig nu, kanske pga de extra milen igår.

Kanske inte blir någon innabandy i helgen :-O Buuhuu... Jag vill ju!!! Alla får ta sitt förnuft till fånga och spela på lördag förmiddag! Shoppa, hälsa på bredbandslösa föräldrar och kolla elefanter kan man göra någon annan gång! Jag är ju i stan för lite plojspel! Va? Kretsar inte världen runt mig? Nu förstår jag inte vad du pratar om :P

Inga kommentarer: