fredag 30 maj 2008

I want panncakes

Mamma frågade i söndags: "Ska du ha med dig några pannkakor hem?"
Jag: "Ja gärna, tack"
Mamma: "Hur många vill du ha?"
Jag: "Ja men ta några stycken"
Mamma: "Ska jag ta alla?"
Jag: "Ja tack, om det inte blir för många" (för jag hade ingen aning om hur många det var)
Nu har jag ätit pannkaka för sjätte dagen i rad... Haha, det blev några stycken om vi säger så ;) Men inte har jag tröttnat än, finns kvar till imorgon också... Mums!
Mamma och jag har inte riktigt samma "mått" på mat. I hennes ögon har jag alltid ätit för lite :)

Äntligen fredag då :D Så snabbt den här veckan gått :-O Eller känns det bara så eftersom det är fredag eftermiddag? Hihi :) Nej, här kan jag inte häcka hela kvällen! En dusch och sen ut på äventyr! :)

Sen hoppas jag att alla bröllop går bra i helgen! Kalasväder i alla fall :) Kram på er allihopa!

Inga kommentarer: