söndag 11 maj 2008

Kl 22

Det började kurra i magen... Klockan var då 21 och jag inser att jag inte har ätit sen frukost vid 10... Eller jo, några chips och några äckliga chokladbitar från en twistpåse. Alla goda var ju uppätna :S Nu finns det bara lakrits och marsipanbitar kvar och de kommer jag inte äta förens jag börjar svälta ihjäl och knappt då! ;)

Vilken meningslös dag! Jag har inte gjort någonting alls, bara legat i soffan... Sovit lite... Ser ut som skit här igen efter festerna. Att köpa en vit matta var ju brutalt korkat av mig kan jag konstatera! Men ganska skön dag ändå... Ligga och prata på msn... Kolla på film... Inte så mycket söndagsångest ändå...

Satt fast vid msn till 22 och då tyckte jag det var dags för mat :) Har ju dock inte så mycket hemma eftersom alla affärer är stängda så det blev att tina lite köttbullar och äta ihop med hamburgerbröd och potatissallad som var kvar från i fredags. Gott -inte särskilt. Mättande -njodå. Nöjd -Skulle inte tro det :P

Tror jag vet vad jag vill nu... Nu är det bara att börja planeringen ;)

1 kommentar:

Lisa Eriksson sa...

köttbullar och hamburgebröd - heheh

bra att du vet vad du vill.. inte alla som vet.. bara göre nu....