onsdag 7 maj 2008

Mitt lilla innebandylag och jag

Över 5000 gånger har folk klickat in på min sida för att läsa mitt drabbel :) Va kul! :D

Även dagens låt kommer från Lisas skivmix som spelas i min bil för tillfället: Hellogoodbye - Here in your arms
Ska helst avnjutas i en bil faktiskt -DUNK DUNK DUNK
Mysig text också... Jag gillart :)

Varit till Tönsberg idag och tränat, ingen tränare idag heller :S Dock frågade de om inte jag ville hålla i träningen igen :) Kul, de måste ha gillat mina övningar lite då i alla fall :) Blev ärligt talat glad!

På tal om Tönsberg: min Favorit-Flata är i stan på konferens! :) Fick sms förut: Jag är på väg till Tönsberg, det är väl nära dig?! :) Eventuellt ska vi försöka ses lite imorgon men det kan bli lite tight. Vore väldigt trevligt om det gick att få till i alla fall, kanske steka lite ;)

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

ja ni är ju prototypen för oss stekare!!

Ass sa...

Få se, jag ska ha min rosa lacoste-pike... Sen då... Blir det gucci- eller prada-brillorna? Det blir gucci! Lite schysst shadade sådär ;)

Jonas sa...

Jag är lite orolig över att du talar sanning.

När blir det förresten Liseberg?

Ass sa...

Jag skulle väl aldrig fara med osanningar, ironi, sarkasm eller dylikt? :P

Liseberg! Ja! Jag kan hela tiden! :) Nu hittar jag ju bra till Göteborg också ;) Kan typ alla helger utom v 21.

Anonym sa...

glöm inte att vi ska med till Liseberg! Våga inte åka utan oss! =) Vi får boka datum snart!! =)