tisdag 13 maj 2008

Härmapa

Frukten hade svarat på en massa frågor på sin blogg och jag blir alltid fånigt sugen på att svara på dom själv. Kanske inte det mest roliga att läsa, men men, ni står nog ut :P

HAR DU NÅGONSIN
Blivit kysst: Ja men alltför sällan, mer kyssar åt folket! :D
Ätit sushi: Räknas det att ha tvingat ner en liten bit och sen petat runt det på tallriken för att det ska se ut som man ätit?
Stått på scen: Var man inte tvungen när man gick i skolan? På scenare (fniss) tid har jag hållit mig borta.
Blivit dumpad: Njo, men det var nog lika bra det. Jag är så dålig på att dumpa själv! Vill inte göra någon ledsen ju...
Varit ihop med någon som varit otrogen: Finns en anledning till att jag har ett ex med smeknamnet Bitchen ;)
Varit med om en bilolycka: Jodå, men tämligen mesig krock. Resultat: En ny bil, jag gillart :)
Klättrat på berg: Jo men jag är rädd för ormar hela tiden. Inget jag direkt gillar...

ANTINGEN ELLER
Kallt eller varmt: Kallt -Inte så förtjust i att svettas :S
Spets eller satin: Satin -Sånt där ryschpysch klarar jag mig utan!
Blått eller rött: Blått -Rött matchar inte mina rosa kinder...
Regn eller snö: Snö -Det var bättre vintrar förr!
Ull eller bomull: Bomull -Ull sitter ju på djur och de kanske jagas...
Rosor eller tusensköna: Kaktus gillar jag då...
Vår eller höst: Vår -Då är det massa fridagar och massor att se fram emot!
Historia eller vetenskap: Vetenskap -Vem orkar hålla koll på vad Karl den sjuttiotolfte gjorde och framförallt vilket år han gjorde det? För att inte tala om Erik den läspe och den halte!!!
Matte eller engelska: Matte -Jag är ju mattenörd :$

MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet: Finns så många trevliga pojkar :)
Vet den om det: Jag ska tydligen vara lättläst så det tror jag :)
Gillar någon annan dig just nu: Helt hemsk tror jag inte att folk tycker att jag är!
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Se tidigare lista i bloggen vad jag söker ;)

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal: Ja, jag har ju suttit på jobbet och det är inte bara flams.
Kramat någon: Nej, ni vet ju hur jag är med kroppskontakt... :S
Kommit sams med dina föräldrar: Förstår inte frågan jag heller, men jag har inte pratat med mor ens så: Nej kanske...
Bråkat med en kompis: Nej men jag har lyssnat på en förbannad Lisa :D

GILLAR DU ATT
Ge kramar: Bara den jag verkligen gillar... Jag är ju fånig :$
Ge massage: Kan man inte byta ge mot att få?
Gå promenader i regnet: Beror lite på hur mycket det regnar och vad jag har på mig, men generellt: Nej

ÖVRIGT
Svär du för mycket: Jag svär så FJK mycket ;)
När duschade du senast: Igår, men jag vill ju bara bada badkar jag då!
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta, hmm, äger jag några andra? Ja ett par rutiga också :)
Vilken låt lyssnar du på just nu: Tisdagar spelas ingen musik på jobbet :( Skittrist!
Vad var det sista du sa: Skriv understreck other så ska det funka.
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Ja... metallben på en träskiva... Vad finns det att säga?
Vad var det sista du åt: Två ostmackor till lunch efter utebliven frukost så det kurrar rätt bra nu... Jag måste bli bättre på att äta... Jag vet!!!
Hur är vädret just nu: Sol men det blåser lite kallt. Ge mig sommar nu!
Vem pratade du sist med på telefon: Kronken. Han behövde hem till sjukt barn så jag fick rycka in som PL lite.
Vad gör dig glad: Riktigt dåliga skämt :D

VART SKULLE DU VILJA ÅKA FÖR ATT:
Shoppa: London, men då vill jag ha lite veckopeng innan det :)
Festa: Jag festar varsom bara Lisa är med :)
Ha sommar: Antar det menas var jag vill semestra... Där det är sol, vatten och lagom varmt. Ja, lite trevligt sällskap också så är jag nöjd!

BARN
Vill du ha barn: Njo, njej, eller ja det vill jag nog :) Jo, det vill jag! Idag i alla fall :)
Vad ska dom heta: Ella och Theo och sen ska jag ha en svart labrador som ska heta Tjabo ;) Det ni! Bara att anpassa sig där :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mmmm men minns att vi vann på den läspe o halte i tävlingen... Ja även Kalle fick vi poäng på... Så då va de bra som..f.en att veta.. hehe

Ass sa...

Haha, ja vi vann lätt :) Men det var nog inte så mycket min förtjänst :S

Camilla sa...

Haha här skyndar vi inte långsamt vill jag lova...vill du ha barn: Ja idag??! =P