lördag 24 maj 2008

Soffligg och schema

Ingen skön natt i soffan inatt. Täcket vägrade vara åt rätt håll så fötterna hamnade utanför heeeeela tiden. Fick krypa ihop som en köttbulle, men hur lätt är det på en 50 cm bred soffa? När sov jag egentligen riktigt bra sist? Hmm, kan inte komma ihåg det. Saknar min säng och min katt! Esse ville inte ligga kvar så länge inatt för jag låg inte still :S Drömt så mycket konstigt också...

Nu har jag fått nästa veckas träningsschema av Lisa. Jag ökade faktiskt fysen frivilligt, det ni! :) Hon var snäll, det tackar jag för.

Måndag:
45 minuters promenad
2 gånger:
45 sit up
20 armhävningar
20 rygglyft
20 fällknivar
10 knäböj

Tisdag:
Vila

Onsdag:
Innebandy

Torsdag:
45 minuters promenad
2 gånger:
45 sit up
20 armhävningar
20 rygglyft
20 fällknivar
10 knäböj

Fredag:
Vila

Helgen:
60 minuter promenad

Det låter utmärkt tycker jag :D Nu är det bara att ta tag i sitt liv! Som tillägg: Laga mat minst två dagar nästa vecka... Den blir nog tuffast :S

Inga kommentarer: