måndag 5 maj 2008

Full fart

Dagen har varit som ett av ungdomsreportern Benjamins tester: Full fart! :) Såg förövrigt en som var riktigt lik Björn Gustafsson igår på dansgolvet, dock mörkhårig... Mmm... Skulle tro att jag dreglade lite lätt :$ Svag för den killen... (precis som så många andra men nej jag kommer inte skriva att jag bara ääääääääälskar honom... :P)

I alla fall, har umgåtts med Jånas idag och vi började med lite wiipill och testande och hej och hå -jag hängde inte med på allt, jag är ju bara en blond tjej liksom ;) Blir bra sen när jag får sitta och testa själv utan någon som är bakom och kontrollerar vad jag gör. Fixade fram lite spel också så nu kanske jag inte behöver de där nya vännerna jag önskat mig :P Jag skulle nog säga att jag kommer ha ett bigamiförhållande med min dator, min tv och mitt tv-spel. (Varan-TV kopplingar någon???)

Däck har jag lyckats byta också, inte så illa va?! Fina sportiga fälgarna på nu... Fick låna lite nya skivor av Lisa också så Timmy har blivit lite pimpad. Han skulle fått ett bad också, men macken jag stannade på för att göra sista tankningen innan Norge hade ingen biltvätt så det försvårade läget lite så badet är uppskjutet på obestämd tid.

Åkte lite väl sent från Linköping så det blev full fart och jag hade tur med trafiken, skönt. Gick under 4 timmar men säg inte det till mamma, då blir hon så orolig.

Min kära lilla storebror ringde för trettiofjärde gången denna veckan med sina hjärtbryderier... Gaaahh!!! Jag vet inte hur jag ska få det jag säger att gå in i huvet på honom... Nu har han telefonförbud (han vet dock inte om det än). Jag orkar inte säga honom samma saker om och om och om och om och om och om igen... Inte visste jag att jag hade en så känslig fjolla till bror ;)

Så brutalt onödigt att sätta sig och blogga när jag nu kommit fram/hem istället för att lägga mig... men men, jag sov ju på färjan ;P Imorgon är ju en annan dag... eller vänta... det är redan imorgon idag... typiskt...

Inga kommentarer: