torsdag 29 maj 2008

Inställt

Nyss kommit hem från jobbet och min lust att träna är tämligen obefintlig. Skulle nog faktiskt klassa den som lika stor som min lust att tvätta nu (som jag också hade tänkt idag) så istället ställer jag in allt planerat och lägger mig på soffan och jäser istället. Jag får vara duktig en annan dag... När inte huvudet är trött...

Men nej, jag ska inte klaga på att jag har mycket att göra för nu har jag faktiskt roliga saker även om de är lite bökiga och tar tid. Ska inte tråka ut er med detaljer :)

Annars då: Torsdag... Veckans sämsta dag (om man borser från söndagkvällar med all den ångest den innebär)! Sov dåligt inatt också, drömde lite lustiga saker... Kanske fortfarande snurrig från igår :)

Inspirationen i botten... Hmm, får återkomma efter en powernap :P

Inga kommentarer: