söndag 11 maj 2008

Tommy

Satt på ett uteställe igår och Sammi och Vegard började dividera om var man bäst träffar tjejer... Lite oklart hur konversationens gång var exakt men det slutade med att de skulle tävla om vem som kunde skaffa en tjej igår. Jag skulle då skoja och sa: Här, ni kan få det här numret och ringa till som jag fick igår (syftandes på tjejen), och la fram ett visitkort som jag hade fått ev en kille innan i kön. Fick det dock inte i klyftan denna gången ;) Vad är det med norrmän och visitkort? :S Det var i alla fall inte av intresse så de kunde gott få det.

I alla fall så var Vegard då snabb med att låtsasringa till denna Tommy och få det att låta som att "hon" var på väg. Sen fejkar han dåligt batteri och säger till Sammi att han kan ringa upp och prata med henne så att hon kommer till utestället. Sammi kollar skeptiskt på visitkortet: Tommy? Det är ju fan en kille!!! varpå Vegard övertygar honom om att Tommy är ett vanligt tjejnamn i Norge :D Sammi går ut och ringer med sin charmigaste stämma... Svårt att beskriva hur kul det var... Men efter fredagens killragg blev det bara så bra :) Okej, det var lite elakt av oss... Men jag skyller allt på Vegard ;) Tommy blev lite lack och slängde på luren i örat så det blev inge ragg för varken Sammi eller Vegard.

Annars då? Jag är visst gift! :-O Jag gillart ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gift?! Men du är ju redan bortlovad!! Visserligen till en numera uppagen grabb, men det är ju några år kvar tills bröllopet ska stunda...:) Dessutom kanske det är bra att du får känna på hur det är att vara gift, innan det riktiga bröllopet...det är ju inte alla som får den chansen...;)

Ass sa...

Inte bortlovad, jag har bara en b-plan när jag fyller 30 ;) En mycket bra sådan tycker jag! Förutom att han träffat en tjej då... Typiskt!