måndag 19 maj 2008

Målvakt

Fått besked idag att Olsen hoppar in i målet på midsommar :) Fasen vad skoj! Jag ser verkligen fram emot detta! Nu ska vi bara lösa allt runtomkring med sovplatser, resor, mat, fest... Men sånt löser sig alltid :) Grymt lag faktiskt... Hoppas nu bara att Håkan och Anna P säger ja till att vara med och spela och Lisa till att heja så är det optimalt ;)

Tommyhistorien hade spridit sig till jobbet idag så Torje hade massa planer om hur vi skulle terrorisera honom med massringningar och sms från dialern :)

Hade tänkt börja mitt nya liv idag (det är ju måndag)... Har ju sagt att jag ska börja ladda inför midsommarcupen nu... men jag kan väl börja imorgon istället?! Nu ligger jag ju så skönt i soffan... :$ ALLA mina övriga planer skiter sig ju, så varför inte även denna :P

Inga kommentarer: