onsdag 21 maj 2008

Försäsongsstart

Denna veckan har FC KFUMs försäsong startat... Jag har väl varit "lite" segstartad på egen hand här i väst men idag var jag i alla fall på innebandyträningen. Bättre än inget! Var bara en målvakt och fyra utespelare :S Körde då två mot två matcher -först till 5, med straff på antalet insläppta mål. 3 matcher hann vi med och jag gjorde 14 mål, lagom ;) Känns ju lite hårt att inte ha gjort alla 15 i mitt lag då... men men, man kan inte få allt :P Släppte dock in några bollar så fysstraff kom jag inte undan: Shit så otränad jag är!!! Jag får skämmas... På måndag då... ;) Kan ingen göra upp ett rimligt träningsprogram för min nästa vecka? Jag har så svårt att motivera mig annars...

Förövrigt kickar Ronaldo Zlatans arsel anytime! ;)

Kom igen nu United!!!

5 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Jag kan fixa :)

Anonym sa...

NU finns inga ursäkter längre...

Ass sa...

Jag har inte fått schemat än... :P

Jonas sa...

Försäsongsträning för midsommarturneringen får du inte glömma! (Jag såg att vi är anmälda på deras hemsida)

Med tanke på hur rörlig vår andra löpare Håkan var på plojspelet i onsdags, så kräver vi en hel del från dig... ;)

Ass sa...

Hehe, ser där att vi är från Larvik :) Intressant!

14 av 15 mål, jag är ju i högform, det borde vara turnering nu :P