lördag 10 maj 2008

Gayklubb?

Igår fick jag användning för uttrycket: Åh vi har så mye mat!!! :) Men gott var det. Behövde ju inte lägga sig hungrig direkt. Många körde på ett helt annat sätt än vad jag gjorde så det blev mycket dryck över också, men då har vi kvar till ikväll då :) Synd att folk inte släpper loss ordentligt... Jaja, vi var två tappra som gav oss ut på byn i alla fall. Kändes lite som 10 små moppepojkar där ett tag när en efter en gav upp...

I alla fall, jag och Samuel begav oss till Rederiet och jag slapp visa leg för en gångs skull! :) Är lite osäker om vi missat att det var gayafton eller något sånt för det kom fram en kille och började prata med oss, alla var med i samtalet också varpå han säger till mig: Nej dig vill jag inte prata med och sen började han råstöta på Sammi!!! Hahaha :D Galet skoj! Speciellt när Sammi blir lite obekväm i situationen. :) Sen började en tjej visa intresse... och hon var då inte så intresserad av Sammi direkt... Gaaah, det är ju inte första gången direkt. Utstrålar jag flatsignaler? Men som Per sa: Bättre flata än skata :)

Var med via telefon på fest i Linköping, hade gärna varit där, de verkade riktigt stökiga :) Saknar "gänget"!

Nu måste jag faktiskt ut i solen... Det här duger inte! :) Rosa är en fin färg som jag planerar att pryda hela kroppen med!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vi saknar dig med, Ass!! Du skulle varit med igår! Jonas stökade loss en del...dvs studsade runt i rummet, ut på balkongen, in igen ut i köket, tillbaka till rummet...ja du fattar. Kul var det i af! :)

Ass sa...

Haha, det låter som mig när jag druckit redbull :D