torsdag 8 maj 2008

Frida

Strålade väder idag! Inge skoj att sitta inne på ett kontor då :( Efter arbetsdagens slut så åkte jag till Tönsberg för att träffa Frida. Tro det eller ej men jag hittade direkt! Det ni! :D Jag är förvånad själv! Hon var ju på semester så det blev lite gott ;)

Promenerade i hamnen i strålade solsken (oj, jag använder ordet strålande nästan lika ofta som Tommy :P ) och satte oss och åt lite glass. Mitt humör är i topp idag. Toppenväder, lugnt på jobbet, snart helg och stök... I like!

En nostalgibild på mig och Frida när vi var till Rhodos 2005. Inte fullt lika stekigt som Barcelona, men det funkade bra det med :)

Avslutningsvis ska vi räkna lite: Astrid+Sol=Rosa Det är dagsens sanning det ;) (Ja och på bilden syns det att det var sanning även 2005 :P )

Inga kommentarer: