måndag 26 maj 2008

Brylépudding

Pust, flås, flämt...

Först måste jag börja med att förbanna norrmän igen! Varför har man skyltningen för spåret längs med spåret, alltså på en raksträcka, istället för i korsningar??? Gaaaah, jag kommer aldrig komma runt det där spåret så som det egentligen går... Idag slutade spåret vid en fotbollsplan och sen helt plötsligt är jag i ett bostadsområde, vad hände??? Det är inget snällt spår utan bitvis är det nästan klättring bland stock och sten. Inte så att det är ett löpspår direkt med andra ord. Mina ben var bitvis en blandning mellan spagettiben och stumma stockar :S

Dock nöjd att jag tog mig ut efter att ha sovit två timmar i soffan. Nära att jag var dålig och sköt på det... Under knäböjen var nog benen mer liknande brylépudding. Usch och fy så dåligt tränad! Men men, nu ska det ju bli ändring! :)

Resultat då:
70 minuters promenad
90 sit up
40 armhävningar
40 rygglyft
40 fällknivar
20 knäböj
3 negerbollar :$ (Jaja, jag kan ju inte bara vara duktig ;) )
Duktighetskänslan stor ändå

Ska väl ta mig en dusch nu och någon mer pannkaka. Har hört att det är riktigt bra mat när man tränar... Hehe... Jaja... Man kan inte göra allt bra på en gång :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad du är duktig Ass? Blir det FC KFUM nästa? =)

Ass sa...

Hehe, det är låååångt till div 1... Men babysteps är väl också steg? :D