torsdag 15 maj 2008

Matta

Hade precis bloggat klart när det knackade på dörren. Jag skvätte som de säger här. Det betyder att man blir rädd och hoppar till men jag tycker det låter som man kissar på sig :S Ja, i alla fall, jag kissade inte på mig men hoppade till lite :)

Det var Steinar som kom med en gaffel som varit på besök hos honom sen i fredags. Han undrade även om jag ville ha en matta som han hade tänkt till min lägenheten. Har ju egentligen mattor men jag kikade och den var nice så jag bytte. Dock så resulterade det till att jag blev "tvungen" att möblera om :S Har inte helt bestämt mig för vad jag gillar bäst... Så här ser det ut nu i alla fall. Vad tycks? Säger som optikern: Bättre, sämre, lika? Jag tror ändå bättre... Ett plus är att bara jag snurrar tv:n så ser jag den mycket bättre från sängen :)

Före
Efter

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Oj vilken fin matta!!!

Anonym sa...

bara en liten fråga, med förra möbleringen, såg du TV:n alls från sängen då??

Ass sa...

Lisa -Inte helt olik din kanske :)

Krilla -Hehe, inte så att jag kunde läsa texten... Men den var ju ändå på norska ;)