tisdag 13 maj 2008

EM-pax

OBS! Detta är ett inlägg som passar bäst till tjejer! Kan tyckas att detta inlägg är både fjantigt och inte har något med sporten att göra -ja och det stämmer faktiskt... Men jag ska nog hinna tycka till om hur de klarar sig sportsligt sen också, det är väl ytan man ser först ;)

I alla fall: Bäst att passa på att paxa direkt nu när truppen har släppts så ingen annan hinner före!

Paxade (ja jag paxar allihopa!):
Alexandersson -Gammal men fortfarande brutalt fin! Smilet... Mmm... Dessutom blåvit!
Kim -Min hob! Klår faktiskt Niclas i söthet... Ser så vansinnigt snäll och go ut... Hoppas att det går lite bättre för honom nu bara...
Elmander -Kanske inte alla som vet att han varit kär i mig... men så är det :D Egentligen enbart med på listan för det :P
Rosenberg -Den vackra ansiktsformen... Mmm... Bara så vacker... Han är nog inte hårig heller... :)

Kan tänkas:
Ljungberg -Egentligen för snygg för mig, men han får väl duga som reserv ;)
Chippen -En fjolla, men han kan väl också duga om ingen finare spelar :P

Ute:
Zlatan kommer aldrig någonsin in på min paxlista! Hellre Kennedy trots att han inte har något hår på huvet!

3 kommentarer:

David sa...

Kim? Du kanske förväxlar honom med snubben på Mad-tidningarna?
Klart som fan att Rosenberg inte är hårig. Han är ju typ 9 år gammal...

Lisa Eriksson sa...

Jag paxar Anders!

Ass sa...

Sen ser jag ut som 12 också så det blir ju lagom :)

Lisa -Du får Zlatan också!