tisdag 20 maj 2008

Rensning

Varit ute och kört bil "lite". Några timmar ute för att rensa skallen. Stannade vid något vatten (jag vet precis var jag varit... jag vill bara inte säga vad vattnet hette.... ehh...) och satt och filosoferade lite... Känns lite bättre nu faktiskt...

Kom hem till en blinkande msn, Andreas! :-O Det var otroligt länge sen. Kul att prata av sig lite och uppdatera/uppdateras. Han hade ingen aning om att jag var i Norge och han ska flytta från huvudstaden till hus i Skåne. Han verkade ha det riktigt bra faktiskt och det känns skönt! Börjar bli bra länge sen vi var tillsammans nu... Kan det betyda att jag börjar bli gammal? :-O Nej det kan jag väl aldrig tro :P

Åkte till Jappis på hemvägen för lite skräpmat. "Turken" (jag vet inte hur jag ska säga det snällare) frågade mig var jag kom ifrån... Hörs det inte att jag är svensk? Jag svarade i alla fall Sverige och funderade lite på att fråga varifrån han var trots att han pratade norska :P Men så elak var jag inte. Han försökte ju säkert bara vara trevlig. Usch vad jag låter elak... Förlåt!

Utanför affären satt 3 15-åriga tjejer och försökte få mig att köpa öl åt dom... Jag var duktig och sa nej. Något sånt skulle jag aaaaaaaldrig göra ;) Nej men ärligt... Inte till främlingar... Annars kanske jag inte varit guds bästa barn gällande sånt (heller).

Inga kommentarer: