onsdag 21 maj 2008

Fatpipe bitches -laguppställning

Nu är laget klart! :D

Jag har inatt klurat ut en laguppställning också :) Ganska svårt med tanke på att ingen vill vara back, ja förutom kanske JC då... Hmm... Så här har jag tänkt i alla fall:

Burväktare:
Olsen -Med så liten bana räknar jag med att han kan kasta in några bollar själv också!

Bäckar (så som de säger här):
JC -Spelar man back i div 1 herr så kan man ju bara glömma något annat än en backplats...
Sofia -Hon får skylla sig själv som faktiskt inför denna säsongen valt en backplats... Sinnesförvirring?

Chokladbitar:
Linus -Han var aspirant på backplats faktiskt, denna allround spelare. Förväntar mig att det är han som springer mest under hela turneringen faktiskt.
Jonas -Han kan ju också vara lite varsom. Det blir han och Linus som får springa i mitten.

Löpare (det heter så här faktiskt):
Håkan -Det går faktiskt inte att ha honom som back, han stannar ändå inte där! Så jag har gett upp att sätta honom där :S
Jag -Fast så mycket löpande vet jag inte... Tänkte mest stå där uppe och fiska :P

3 kommentarer:

Anonym sa...

Högt ställda förväntningar hör jag, bäst att börja med försäsongträning då... :-S

Blir uppställningen 1-1-1 eller? Jag har lite svårt placera in chokladbitarna på banan. Löpare är lättare med tanke på Håkans spelstil...

Jonas sa...

Haha...


Har Håkan fått reda på att han ska spela löpare? :)


Jag är lite skeptisk mot 1-1-1 uppställning. Är det inte enklare med 1 back och 2 forwards?

Nog sant, Linus. Dags för försäsong om det här ska gå vägen...

Lira ikväll vid 20 i KFUM? Håkan kommer till Linköping, så jag tänkte ta med honom också.

Ass sa...

Jodå, jag tror också på 1-2 uppställning, men hur kul är det att plocka ut ett sånt lag? :P