onsdag 28 maj 2008

No more Tönsberg?!

Bara 4 personer på träningen idag igen... Surt... Så det bestämdes att det inte blir fler träningar förens till hösten :( Blev ärligt talat less! Kanske till och med är så att jag inte får se dom igen... Kändes lite tomt! Har ju ändå träffat dom 1 gång i veckan nu ett tag, det är oftare än mina andra så kallade vänner här om man bortser från att vi ses på jobbet...

På väg hem hade de stängt av påfarten till E18 -Jaha?!? Vad gör jag då? Inte så att jag kan en massa alternativa vägar hem direkt... Geniet Karlsson tänkte till: "Jag tar och åker mot Oslo och tar av nästa avfart och vänder håll så är jag ju uppe på E18 åt rätt håll" Genialt, jag vet! :) Det var bara det att det var inte bara påfarten som var avstängd utan hela E18 en bit så när jag kom tillbaka till Tönsberg så var det bara att svänga av E18 igen, tillbaka där jag startade... Kände mig verkligen som Homer: Doooh!
Följde i alla fall efter några andra bilar som verkade var på väg åt Larvikhållet och det gick bra :) Tog mig hem till slut.

Idag har jag varit lite förvirrad, irriterad och flummig på något sätt... När jag körde bil var jag ouppmärksam, och jag har lagt en massa saker på fel ställen. Eller vad sägs om att stoppa disken i kylskåpet? Visserligen inte virrat till något på jobbet (vad jag vet) men har varit lite, hmm... borta?!?
Why? -Don't know :S

Har börjat tänka lite på mitt nya dilemma. Tillbaka till Linköping eller stanna i Larvik... Finns ju plus och minus på båda... Precis som förra gången... Ska jag singla slant igen? Suck... Jag vill inte bestämma...

3 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Singla slant tycker jag låter lite vanskligt faktiskt...

För mig är i alla fall de sociala bitarna i livet väldikt viktiga. Norstat kanske egentligen inte är det jag hade tänkt från början men jag trivs ändå ganska bra med det jag gör. Och att jag faktiskt trivs så bra som jag gör på jobbet är nog för att jag har det väldigt bra socialt oxå. Jag tror det speglar ganska mycket. Sedan är ju arbetskamraterna väääldigt viktiga oxå. Trivs maninte med dom så kan man nog inte trivas var man än jobbar. Men det är ju bara mina funderingar. Jag vet att mång här i linköping saknar dig i alla fall.

Ass sa...

Du är väl inte partisk? ;)

Anonym sa...

Kan vi inte rösta...? ;)