söndag 18 maj 2008

Fatpipe bitches

Med gott om tid innan deadline (över en timme kvar ju! ;) ) har jag nu anmält ett lag till innebandyturneringen i Stavern! :) Vi står ännu utan målvakt, men det löser sig :P

Fatpipe bitches fick bli lagnamnet... Har ju varit lite tradition att ta ett lagnamn från det första man ser när man anmäler laget och här sitter jag i en fatpipetröja... Så det passar nog fint :) Hade några andra heta förslag så som Tranås Crusaders, Kisa Dragons och Hjortkvarn Nutcrackers :D

Ska bli riktigt skoj! Välkomna hit laget! :D

6 kommentarer:

Lisa Eriksson sa...

Kisa Dragons hade varit najs - då hade jag lugnt ställt mig i målet!

Anonym sa...

Jag trodde traditionen var att lagnamnet var en felkörning, fast med dig och Jonas i laget blev det väl för många att välja på...

Hur som helst blir det kuligt, bara be till solgudarna varje morgon fram till midsommar!

Jonas sa...

Jag känner att jag måste få kommentera det här...

Jag föreslog Kisa Dragons, men det föll inte Ass i smaken.

Ang. felkörning så kommer jag troligtvis inte få köra (får ju inte plats med en toolbag ens). Beror väl iofs kanske på hur många vi blir.


Som sista liten slutkläm kan jag släppa bomben att jag pratat med en viss herr Olsen och att han är bekräftad som deltagare i det här projektet.

Ass sa...

Linus: Du har rätt, men jag har inte fel. Det finns flera traditioner, jag tog LSIFvarianten och du SM :)

Oroa er inte, jag kan nog se till att vi kör fel till Stavern härifrån :P

Anonym sa...

Blir det en utecup??

Låter hur som skoj att hålla kvar i gamla traditioner, särskilt när det är för sent för alla (nästan alla) att anmäla sig till Student-SM.

Vet inte om det är något man bör deppa för...

Ass sa...

Utomhuscup it is :) Inget kan väl klå tidigare student-SM men jag tror det här blir mycket skoj i alla fall :D