onsdag 14 maj 2008

Division I västra, damer

Har kommit en preliminär serieindelning inför hösten. Så här ser vår division ut:

Bergs IK -Bara att få chansen att vinna över dom två gånger gör ju att man blir motiverad att komma hem och satsa!
Husqvarna IK -Brukar bli hårda matcher men ofta med fel segrare om jag minns rätt.
IFK Kumla IBK -Åhh, alltid skoj att komma till sin hemmahall att spela. Sägs att de ska vara unga och inte ha så mycket rutin. Men unga betyder ofta löpvilliga och jävliga i detta fallet :S
Köpings IBF -Kan jag inget om :S Är de nya kanske?
FC KFUM Linköping -Att skadefri och med god (eller i alla fall bättre) kondition få spela i detta lag vore ju faktiskt otroligt skoj!
Lockerud/Mariestad IBK -Har för mig att vi har haft lite problem med dessa också, men tror att jag blev matchens lirare där borta så bring it on igen ;)
IBF Ludvika -Är dessa också en nykomling kanske? Låååång resa...
Munkfors IBK -Seriens mest fanatiska publik? Finns väl inte så mycket annat att göra där uppe än att kolla innebandy... :P
Skattkärrs IK -Åhh, ett favoritmöte! Om jag nu har några gamla lagkamrater kvar då...
IBK Vänersborg -Tror vi har mött dom men minns inte så mycket... Hmm... Blir väl peanuts ;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Köpings IBF -Kan jag inget om :S Är de nya kanske?
Jovars, det var dom som FC besegrade i kvalet, du kanske såg matchen? De har fått en gratisplats pga sammanslagning

Ass sa...

Haha, har jag inte spelat mot dom själv så räknas de inte ;)

Anonym sa...

säsongen ni åkte ur 2:an vill jag faktiskt minnas att ni spelade bra mot husqvarna, som dock var ett topplag. Jag vet att ni spelade lika borta, men är osäker på vad det blev hemma. Speakern som ni hade då var så förvirrande ;-)

Ass sa...

Åkte ur 1:an vill jag nog ändra till :) Jo, bra matcher minns jag... men jag är ganska säker på att vi den 27/11 åkte hem med sura miner... Men det kanske var året innan... Hmm... Aja :) Du, eller jag menar "speakern" är förvirrande :)

Anonym sa...

Jag tror att ni förlorade i förlängningen mot Husqvarna som ni förlorade, så 1 pinne var med hem i bagaget ... o just det, 1:an var det, my bad