söndag 9 mars 2008

What happend?

Hade fest igår med Sammi och Lars. Sport och melodifestival visades som underhållning och sen blev det sedvanligt winampande och youtubeande :D Säkerligen med alltför hög musik... Stackars Steinar, han tror säkert att han har fått en lugn tjej som flyttat in, so wrong! :) Kul att alla (även Vegard kom en sväng) tyckte att poolhuset aldrig varit så här fint tidigare :)

Resultatet av kvällen då: Apdragna fyllon på Rederiet. Jag och Sammi drog en massa lögnhistorier för folk. Jag var Sammis syster på besök och bodde egentligen i London (lite inspererad av bussen där kanske) och bla bla bla. Roligt var det i alla fall men sen har jag inte så mycket minne kvar. Kan eventuellt ha något samband med avsaknaden av pengar i min plånbok idag kanske... Som att jag behövde mer att dricka ute... Bra där!

Det var ruttet väder igår så vi var inte så sugna på att gå hem, istället så gick vi till parkeringen och tog första bästa bil och tvingade henne att köra oss hem :D Hon var lite trilsk i början men sen gick hon med på det. Haha. Sen frågade vi vad hon ville ha för besväret. "Jag vet inte, jag brukar inte göra sånt här" Vet inte vad hon fick, troligen alltför mycket :D Men men, va fäen, skoj var det :)

Idag då: Apbakis i soffan. Var uppe lite på morgonen och förflyttade mig till soffan och tv:n, låg sen utslagen och sov till vid tvåtiden, hur ofta händer det?! Känner mig fortfarande full... Uff... Men inte bakis direkt, mycket bättre att dricka sprit än vin, hade nog dock inte skadat med en kebab på natten... Borde nog säga att jag aldrig mer ska dricka alkohol men jag vill inte ljuga... :P Några få bilder ligger på pixboxen.

Inga kommentarer: