lördag 22 mars 2008

Lycklig

Solen sken och jag susade fram i Timmy på väg till Linköping. Skön musik dånade ur högtalarna och jag kände mig fri. Så skönt att bara kunna göra det man själv känner för, lite svårt att beskriva men jag kände mig verkligen lycklig :D Livet kändes bara så bra! :) Allt är inte perfekt i mitt liv, inte ens nära, men idag hade jag inga sådana tankar. Tror det beror lite på det lugn och den trygghet som kommer när man är i Hjortkvarn, det är avkoppling på ett helt annat sätt och att sen även vara lite mer ledig än två dagar, det var behövligt. :) Visserligen är jag sjuk men med lite piller i kroppen så glömmer man det :P

Sen har det fortsatt med bra saker idag. Som jag redan skrivit tog sig FC upp till div 1: Sjukt skoj! :) Det var många som inte hade en jättebra dag idag dock men skönt att det ordnade upp sig i alla fall. Den mest spännande match jag har sett denna säsongen, helt klart! Värt att åka för att se :) Igen: Grattis till alla reflexklädda tjejer idag :D

Även kul att se massa trevligt folk: Självklart hela FC, Frukten, Ia, Mirja, Ann, Mamma och Pappa Kousmanen...

Sen blev det pizza med Lisa och Joel framför radiosporten. Så värdelöst att inte en avgörande kvartsfinal visas på en kanal som "vanliga dödliga" har!!! Men men, man tager vad man haver... Som toppning på dagen slog Färjestad ut de där #¤"¤#%# Frölunda. Guuuu så gött!!! Livet leker och jag bara ler! :) Kommer nog ha träningsvärk i smilbanden efter denna dag :)

Koist väckte en liten tanke i min skalle idag... Tränare... Är det något man skulle kunna bli i framtiden kanske när man är avdankad spelare... Hmm...

Camilla har lagt upp lite roliga bilder på facebook som jag blev lite nostalgisk av... Jag vill träffa det där Arslet snart! Hoppas du har det bra i Italien! :) Sen saknar jag Palle också... Hon envisas med att vara i USA när jag är hemma... Grr... Snart får vi se till att ses Pullan! ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

tränare ?? nu får du väl lunga dig lite, du har väl många år kvar som aktiv än?