lördag 1 mars 2008

Roadtrip

Då var man hemma igen efter ytterligare en roadtrip med Claes. Kom på knepet i hur man kommer hem snabbare: Spela "rätt musik". Metallicaballader=nästan laglig körning, Dr Alban eller 21st=130 på 50-vägar :D Fasen vad jag skrålat i bilen förövrigt. Stackars Claes öron! Tur att vi spelar musiken så högt att jag knappt kan överrösta den. Hoppas bara jag har röst kvar till singstar imorgon på festen... :-O

Jag är så trött, helt färdig! Har haft så svårt att sova de senaste nätterna... Ska väl försöka sussa lite nu så jag orkar med morgondagen. Shopping på IKEA, hjälpa Lisa med flytten och sen kalas för Robban på kvällen. Sen måste jag hinna med David också, men det får nog bli söndag. Ska bli skoj att träffa sin man ;)

En "norgehistoria" då: Norrmännen säger ju otroligt=utruli och jag börjar fnissa lite smått varje gång för det jag tänker då är: utruligt ruligt... :D

Lite seg på uppdaterandet nu men jag lovar att skärpa mig nästa vecka med lite historier från Larvik och bilder på nya criben. Nej nu: säng!

P.S. Jag saknar redan folk här hemma...

Inga kommentarer: